parallax background

 

 

 

با استفاده از روش های نوین، ابزاری جدید و محتواهای متفاوت

فراگیران را

درگیر کنید

 


 

معرفی لایفا

با حرکت سازمان های نوآور و پیشرو به سمت نیل به سازمان یادگیرنده، چالش ها و مسائل گوناگونی پدیدار شده اند. از جمله برخی از این چالش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

      • عدم وقت کافی کارکنان برای یادگیری
      • اثربخشی پایین شیوه های متداول یادگیری، نظیر کارگاه های آموزشی و کتب آموزشی
      • انگیزه پایین کارکنان برای یادگیری
      • و بسیاری دیگر

در همین راستا لایفا، به عنوان یک راهکار اجرایی به کمک سازمان ها می آید تا با ارائه ابزارها و محتواهای متناسب، در مسیر نیل به سازمان یادگیرنده همراه آنها باشد.

چرا لایفا؟

در لایفا سعی بر آن داریم تا با ارائه راه کارهایی جامع، تا جای ممکن نیازهای حوزه آموزش سازمان ها را پوشش دهیم.برخی از ویژگی های منحصر بفرد عبارتند از:

پلتفرم یادگیری فعال: با استفاده از این بستر نرم افزاری که مبتنی بر موبایل(اندروید و iOS) و وب می باشد، کاربران می توانند با استفاده از متدهای یادگیری فعال، میکرولرنینگ، یادگیری اجتماعی، یادگیری از طریق بازی و ... از محتوای تولید شده اختصاصی استفاده نمایند.

شبیه سازی در محیط واقعیت مجازی: در محیط واقعت مجازی لایفا بر اساس نیاز سازمان ها، ما محیط های شبیه سازی را برای آنها ایجاد می کنیم و سپس آنها را با پلتفرم لایفا یکپارچه می کنیم تا تمامی اطلاعات آموزشی کارکنان در یکجا ذخیره شوند.

یادگیری از طریق بازی: انجام بازی های ساده آموزشی نقش شگرفی در بحث بالا بردن انگیزه کارکنان و درگیر سازی آنها با محتوای آموزشی دارد. بنابراین هدف ما این است که این امر را نیز محقق سازیم.

محتواهای آموزشی: متخصصان تولید محتوا در لایفا، پس از تحلیل نیازها، متناسب با آنها، محتواهای آموزشی مرتبط را مبتنی بر اصول یادگیری فعال و میکرولرنینگ تولید نمایند و در پلتفرن یادگیری فعال لایفا به شیوه ای متفاوت و اثر بخش ارائه نمایند.

آزمایشگاه های مجازی و از راه دور: در صورتی نیاز سازمان می توان مفاهیمی را از طریق انجام آزمایش یا شبیه سازی آموزش داد.

یادگیری اجتماعی و شبکه اجتماعی درون سازمانی: با توجه به ضرورت ارتقای ارتباطات درون سازمانی و ایجاد ارتباطات موثر و گردش دانش در سازمان، راهکارهایی تعبیه شده که این پلتفرم را به یک شبکه اجتماعی درون سازمانی تبدیل می کند و کارکنان می توانند از همدیگر بیاموزند و با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

لایفا، نسل جدید پلتفرم های یادگیری الکترونیک